Surprise !!!

Views

Assalamualaikum

Hai-hai..ada orang rindu kiter tak? Opsss gedik santai..Kepada orang-orang perlis selamat bekerja semua, tetiba jer nak update entry at Negeri Perlis Indera Kayangan, hatiku berbunga-bunga, berdaun-daun..peaceee ^_^.. opss tumpang kejap noh negeri korang..cek  juz tumpang nak udate kejap jer..huhuhu..diiringi dengan tiupan angin yang kencang, suasana yang nyaman dikelilingi dengan sawah padi yang melambai-lambai memanggil-manggil...perhhhh semakin jauh dah pergi nie. lari tajuk nie..ahak2 geli hati rasa.
Hohohohoholikkk..ngeeee..itulah yang dijanjikan selama berbulan-bulan, berminggu-minggu, finally dapat ketemu jua. Seharian bersama teman seakrap, akrap ker? No Komen !! Jawapanyer hanya mampu smile sampai ke telinga, kuang2..ok sudah cukup sudah sampai disini saja melayani perasaan yang belum pasti hingga terbuktinya di depan mata..insyaallah suatu hari nanti pasti akan merasai sesuatu yang kita impikan.. amin.
Seperti mana yang telah dijanjikan, kali ini lovehunter nak kongsi dengan korang2 sedikit story mory yang ringkas, padat dengan keriangan ^_^.

  surpriseeeee !!! tertanya-tanya di sudut hati. Ops apakah itu, gementar gelisah...lalalala...sebelum too korang sume kena close you eyes..after 5 minute? u all open eyes..jengggg..


 Happy birthday faraeliani KE 24 THN <29/12/1988>, diulangi selamat hari lahir faraeliani semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan dpermudahkan segalanya amin...Hadiah yang tidak seberapa ini ku hulurkan padamu dengan hati yang ikhlas dari saya ^_^.. (dapat hadiah before my birthday)

Thank you so much frend <3..terharu sangat2 coz ingat besday saya..
moga thn depan dapat lagi ..ahak3

ok full stop.
daaaaaa


Tenkiu for reading my entry :)

8 comments:

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol