Views
The New Chapter, Kenapa  Saya Berbelog
Nak tahu, nak tahu, nak tahu, kenapa, kenapa, kenapa??? Haish berapa banyak kali nak ulang nie..
Whatever la, yang penting ini entry i oukew...opss sory terkasar ckit bahasa 2..:)
Ok Back to the story, kenapa saya berbelog, erm before belog, tidak pernah terlintas di hati pon nak berbelog nie, macam mana nak berbelog, pandai pon tak? Seriously time member2 buzy dengan belog, aku nie melihat n mendengar jew apa yang member citer pasal belog, tekkk.....satu soalan keluar dari mulut member! Farah hang ada belog x?perasaan time 2, perhhh dengan selumberyew aku menjawab , Tak Ada!! Boleh tak tolong ajarkan farah x? farah pon teringin nak berbelog juga...U’ all nak taw time 2 la perasaan nak berbelog tetiba ja muncul, ibarat terpancar satu sinaran mentari yang indah di depan mataku...wehhh excited gilerrr bila ada orang nak ajarkan...Macam mentor ‘Tunjuk Ajarku Sifu’ hehehehehehe...Now dah ada belog sendiri, yahoooooo syiokkkk oooo...

Part 1
Saya suka belog ibarat tempat luahan hati seperti  suka merapu juga, suka berangan, suka menulis macam-macam, tapi kadang-kadang  malu juga bila  orang baca belog saya..hikhikhikhik...Eh malu, kenapa malu pulak, malu sebab story saya boring, tak best, gpon syok sendiri pulak 2...erm ada saya kisah!!! Ini belog saya, saya punya kisah la...ngeeeeee

Part 2
Opsss saya dengar ada belog nie boleh menjana pendapatan $$, betul kew? Tapi memang betul la kan, kalau tak buat apa orang nak cakap...aha kalau belog tak ada orang nak baca, kita usaha la bagi orang baca, kan..kan..kan..mula-mula orang xkenal, lama2 orang kenal la beloq kamu...oukewh saya akan usaha sedaya upaya macam mana nak menjana $$ 2, insyaallah caming soon (nak kena cari tunjuk ajarku sifu) ^_^
Cukup lah setakat nie yang mampu untuk menulis, malas nak menaip banyak2.hehehe. nanti kita sambung lagi di lain entry..See you later..daaaa

Tenkiu for reading my entry :)

0 comments:

Post a Comment

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol