Views
Assalamualaikum  Semua =)

Frustrated
Frustrated!!  Kenapa nie?? Sabo-sabo...Aku sedang dalam mood tak menentu, kejap ok kejap tidak..hmmm apa hal nie Gegirl,relaxs beb!!, cer story dulu..yang nak dijadikan cerita dah 2 hari dok memikior pasal belog nie lewwww...still xdapat jalan ketemu,dah la baru nak bertapak. adoi geram betol la, apa dah jadi dengan belog aku nie..help super senior carikan jawapan untuk Gegirl Lovehunter, macam nak block terus pon ada, fuhh amik kaw daripada ada belog terus di block? Bikin aku Hot,Hot,Hot.....grrrrr..Lastly amik keputusan tak payah layan dengan karenah kor.
Oukeh lupakan pasal frustrated, abaikan jew, lepas mood dah reda bawu pikirkan balik...
Dalam keadaan hati tak menentu, otak yang serabut serabai nie, tetiba jew my brother n my sister bagi cadangan? Jom kita p ROPE WALK BAGAN! hmm secara automatik yew terus bagun pegi tukar baju, pakai baju lawa-lawa sambil bermonoloq ‘aku nak p cari baju maxi dress dah lama aku idamkan’ <--------- mood nak epy kan diri jew =).Semua dah settle, apa wait lagi chaw dulu..Nak kew aku  citer sewaktu perjalanan, opss tak payah la kot..kikiki.yahooo dah sampai, mood yang frustrated tadi 2 terus hilang di pukul ombak R&R Bagan Ajam ^_^.
Setelah penat berjalan-jalan, dengan keadaan cuaca yang agak hot cikit, maklumla kita bukan dok dekat negara owing putih, now Malaysia beb!!iklim Hutan Khatulistiwa <------- kalau korang nak taw lebih lanjut p ja google search, semua da kt c 2..opss sory dah lari dari tajuk nie,aha back to the story, lama punya lama dok jejalan, tup!! terjumpa satu gerai nie. Dengan nada yang agak perlahan “abah kakak nak beg toooo’ hohohohoho pandai bebeno kor memujuk si bapak lee ekk, wahai kakak damia =),kaki pon terus melangkah pergi..

Kakak nak yang colour pink 2, sory tak berapa nak tonjol cikit


Jom kita Tanya dulu harga beg nie berapa hinggit, damia excited dapat beg baru


 Tadaa..lepas jew beli beg untuk damia, abahnya pulak singgah di gerai jam, tudia aku yang menjadi mangsa memilih bagi pihak my brother..Dah la tengah hot, ‘len kali pasang la Air-Cond pok cik ooo’ lastly aku pak cik amik yang colour hitam 2 ekk, taukew berapa hinggit, ‘Abg saya bagi RM38.00’..oukew..=)

Dah settle jom balik ‘suara yang dilemparkan oleh abgku’ ish jap  jom la round the rope walk bagi habis dulu, kedengaran sangat perlahan  <----- lain kali kite mai  pulak, bukan rope walk nak lari pon...hehehehe’ tett!!! Abah kakak nak lego 2, kahkahkah beli pulak..senyuman terpancar dibibirku ‘padam muka abah ang ‘ ^_^


So cute sesangat, sekali pandang macam botol susu, damia nanti p taska bawa botol susu nie ek, maw dak..jawabnya, geling kepala ja..hmm law bancuh susu dalam botol 2, maw botok kepala abah n ummi ang, jenuh beli susu laaaaa.kikiki


 Sebelum pulang, my brother bawa aku p tempat rojak tongek dijual. Korang penah makan kew?? Selama nie pon dok makan ja, tapi tak taw tempat dia dekat area mna..hmmm akhirnya dapat juga aku ketemu pak cik rojak tongek n the geng. Ohh kat sini korang niaga ekk (ayat macam nak p pulak ja) hehehe

tak tahan nafsu, makan dulu la..

siap tapaw bawa balik kot...perhhh perut lapaq tibai sampai habiss...
cukup la ek , sampai cinie jew story Gegirl =)

Tenkiu for reading my entry :)

0 comments:

Post a Comment

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol