Views
TERSENTUH HATI

Asslamualaikum..

Memandangkan hati ini pernah dilukai, namun aku aku tetap tabah menenpuh dugaan, rintangan, halangan, cabaran, tetapi bukan semudah itu untuk aku melupakan kenangan pahit, manis, masin, masam (ape kebende aku melalok masin masam nie..huhuhu) yang pasti jiwaku sangat tersentuh bila mendengar bisikan alunan merdu  di corong radio farafm.lebih garing daripada biasa, setiap perkataan yang ditulis mempunyai maksud tersurat dan tersirat, of course la dapat menyentuh hatiku ini.... :)..korang mesti nak tahu kan adakah ianya lagu, sajak, syair, puisi......jom kite tengok  sama2 paparan dibawah  entry ini...^_^


Lirik Cinta Terakhir - Aiman

Kau cinta pertamaku
Kau cinta terakhirku
Tiada apa yang bisa
Menafikan kasih kita

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Korus
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan
Usah ragu dengan takdir

Kau ayu di mataku
Satu antara seribu
Tiada tara di dunia

Ulang korus

Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan

Ulang korus

Lagu/Lirik: Hafiz Hamidun
Artis: Aiman
 
Dah habis kew korang nyanyi ‘tangkap feeling beb!!!’ erm tak maw nangis2 ek(kalau korang nangis pon i xnampak punye..kikikiki), okewlah harap korang  juga tersentuh hati macam saya...feels good!



Tenkiu for reading my entry :)

0 comments:

Post a Comment

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol