Mari Menjadi Insan Yang Bersyukur

Views

Assalamualaikum


Bersyukur....
Berapa ramai yang bersyukur? tepuk dada, tanyalah iman :)

Allhamdulillah
Aku bersyukur dilahirkan ke dunia ini dalam keluarga islam.
Aku bersyukur dapat merasaai kehidupan & kenikmatan di muka bumi ini.
Aku bersyukur kerana mempunyai akal fikiran yang sihat sempurna.
Aku bersyukur mempunyai keluarga bahagia, baik serta dapat membimbing diriku ke jalan yang diredhai ALLAH.
Aku bersyukur kerana mempunyai sahabat sejati sentiasa dihati.
Aku bersyukur, setiap orang diberikan rezeki masing-masing.
Aku bersyukur kerana dikurniakan fizikal yang sempurna tanpa cacat cela. Setiap orang diberikan kelebihan dan kekurangan dalam apa jua rintangan. Setiap kekurangan yang kita miliki yang merupakan kelebihan yang tiada pada diri orang lain. Bukan semua orang ada kekurangan yang kita ada. Bukankah kekurangan dan ujian itu satu bentuk dan tanda sayang ALLAH kepada kita.
AMIN..





Tenkiu for reading my entry :)

1 comment:

  1. bila ALLAH uji kita... itu bermakna ALLAH sangat sayang kepada kita :)

    ReplyDelete

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol