Views

Hasil Nurkilan Tahun 2000

Assalamualaikum 
pease ^_^

Hey Monday’s! Saya rindu my blog, walaupon blog tak seberapa nak cun, ada saya kisah !! tapi saya bangga sebab ada blog. Saya bangga menjadi seorang bloger berbanding korang yang tak da blog..pease ^_^.. K entry kali nie memang kena dengan apa yang saya cakap tadi..nasib la ada blog, boleh kongsi Story Mory Lovehunter..Mengimbau memory dulu-dulu suka sangat melukis, mewarna, tapi dalam banyak-banyak saya melukis ada satu picture nie saya ada simpan lagi coz picture 2 saya melukis berpandukan sarung kusyen taw...orang dulu2 kan banyak kusyen rotan ..taw x? kelakar bila egat balik coz time too saya baru darjah enam. Tak sangka ada bakat juga saya nie ek...”puji diri sendiri”


Sekadar Renungan Bersama

Kadangkala kita tak tahu
apa yang kita cari dalam hidup ini...
kadangkala kita tak tahu siapa diri kita sendiri dan
kadangkala kita tak dapat menilai antara FANTASI dan REALITI
sejauh mana kita pergi ...
sekuat mana kita berlari..
kita tak akan dapat menghindari realiti dan
 kita akan jumpa juga diri  kita sendiri.

sekian wassalam...jumpa lagi ^_^

Tenkiu for reading my entry :)

5 comments:

  1. cntik!pandai lukis;) done follow sni..sambil komen lg..hihi

    ReplyDelete
  2. cantiikk lukisan tu :)

    ReplyDelete
  3. cantik gak..pndai lukis ye..hitam putih pun nmpak klasik.

    ReplyDelete
  4. Smart lah, pandai gila melukis. Hehe, talented =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/mid-year-exam-result.html

    ReplyDelete
  5. tengs u'oll, lukisan sekadar kebosanan, tp law betol2 lagi cun kot..hehehehe

    ReplyDelete

 

All Right Reserved | Copyright 2013 © Miss Fara. Designed by Ayu Barbydol